Filipa Dragonvalley

Event ❤
Igår var det första eventet efter sommarlovet. Det vart lite spnant men i morgon börjar eventen på allvar och då är Fire Kings sommarlov slut. Det har faktiskt kännts lite tomt under sommaren, det är så kul att sitta och prata med klubben så det har varit lite tomt. Vissa har jag kunnat prata med men dom flesta har varit på semester.
 
Jag hjälpe Agnes Eveninghand med hennes nya blogg igår, länkar hennes blogg här så ni kan kolla in den. http://agneseveninghand.blogg.se/
 
Det har kommit jätte bra uppdateringar under sommaren, dels så är det att vi äntligen kan klappa våra hästar men det finns en grej som gör att bilden förstörs lite och det är att det kommer hjärtan. Hade dom verkligen varit tvugna att ta med det? Det syns u att man ger hästen kärlek iallafall så det var lite onödigt och sen står karaktären för långt bort så det ser ut som om hon är rädd för hästen. Skulle vilja att dom fixar det.
Det är jätte kul att dom släpper nya huvuduppdrag men (som jag har sagt tidigare) så tycker jag att det blir lite för mycket, tycker dom ska ta med lite lugnt, släppa ett sånt uppdrag med lita längre mellanrumm, t.ex. varannan månad eller så. Det är mångas favorituppdrag och många vill ha mer men jag tycker dom ska ta det lite lugnare. 
Något som skulle vara kul att dom släppte är lite mer tävligar inom western, trail och sånt, det hade varit kul, men även dressyr, det är många som vill.
Håller just på med den senaste uppdragen som kom, för övrigt så har jag faktiskt inget att göra. Lyckades äntligen att hitta dom sista delarna till ett skelett och blev så glad att det äntligen är över med arkeologin för den här gången! Vem vet, det kanske kommer nya i dom nya områderna.
 
Några av dom bästa! ❤
Aggebagge

Jag vill också ha fler tävlingar!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress