Filipa Dragonvalley

JoJo Siwa WORLD PREMIERE in Star Stable! đŸ˜â™„ïž | Star Stable News
 
Har varit inne och lyssnat pĂ„ lĂ„tarna och Ă€rligt talat jag gillar det INTE! 😖
Har kollat pÄ Jo Jo pÄ yt och jag gillar henne inte, alledles för tjatiga lÄtar, det funkar bara inte för mig.
Dansen Ă€r rĂ€tt rolig dock. 🙃
Ho skriker eller ja, hon pratar sÄ extremt högt sÄ öronen hÄller pÄ att trilla av.
TvĂ€rr Ă€r det hĂ€r inget jag kommer att göra sĂ„ lĂ€nge hon Ă€r i Fort Pinta, eller jag kan ju stĂ€nga av ljudet och sĂ€tta pĂ„ egen musik. 😆
Det hÀr har inte ens nÄgot med Star Stable att göra sÄ förstÄr inte varför hon ska vara dÀr, det hade Dolly Style inte heller men det enda dom gjorde var att dela med dig av sin musik i Fort Pinta Discot och det var en rolig grej sÄ det hade dom kunnat göra i det hÀr tillfÀllet ocksÄ. Dock hade Dolly Style bÀttre lÄtar. 
Vet att jag inte Ă€r ensam om det hĂ€r. Det hĂ€r Ă€r bara mina Ă„sikter och vi alla har olika Ă„sikter, okej. 😉
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress