Filipa Dragonvalley

Tävling för morganhästar
Guillermo är tillbaka!
 
Idag kom Guillermo Gadea tillbaka men den här gången har han gjort en polebending bana i A delen av ridhuset för bara Morgan hästar, vilket passar mig alldeles utmärkt eftersom jag håller på att levla Hanzo min Morgan häst. Jag hoppas bara på att kunna logga in varje dag och göra den här tävlingen för då kommer han att bli färdiglevlad till nästa vecka.
 
 Testa Guillermos nya tävling!
 
Dom har ändrat  en liten sak och det är att dom har tagit bort stjärnan (i den svarta ringen ) som vi starrider hade för att visa att vi var starrider och lagt till rosetten (i den vita ringen) för dom som inte är starrider. Jag tycker det blev fint att inte ha stjärnan där, det blir så rörigt med så mycket saker runt om i skärmen och man vet ju själv om man är starrider eller inte. ;)
Varför det är båda delarn är för att jag fick upp texten om att man måsta vara starrider och gjort ett uppdrag för att kunna hoppa så det blev en dubbel för mig, den försvann när jag loggade ut. 
 
 
Eddie och Ferdinand bygger för fulla muggar i fortpinta för att hinna bli klara till nästa vecka.
 
Och som vanligt, en game news video med matilda och GM Ylva:
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress