Filipa Dragonvalley

Mycket knas! ;D
Det har kommit lite konstiga buggar i spelet.
 
1. När jag skulle göra tävlingarna i gåd så syntes dom inte först, sen när jag klickade på henne igen så kom dom men då var dom längst ner. Jätte konstigt!
 
2. När jag hade varit i gallerian hade min häst plötsligt benlindor på benen, ser klart och tydligt att hon inte har något enligt karaktärsbladet. Mycket märkligt!
 
3. Karaktären hoppar till eller vad hon nu gör när hon ska kolla bakåt, mycket irriterande!
 
4. Jag hade kryssat i dölj hjälmen men när jag kom ut från salongen så hade min karaktär hjälm och dölja hjälmen var fortfarande ikryssad. Det har blivit lite knas minst sagt.
 
Dom skrev ju att det kan hända att det är buggar och annat som dyker upp, viktigt är att man rapporterar det till support så dom kan fixa det. :)
 
Som ni ser så har hon inga benlindor enligt karaktärsbladet så vet inte vart benlindorna kom ifrån.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress