Filipa Dragonvalley

Bahh
Orkar inte med det här! Igår hade jag problem med att publicera ett inlägg här på bloggen, det ville bara inte fungera så det blev inget för den bara snurrade, snurrade, snurrade och fick hela tiden nätverksfel, eller spå blir det "åtkomst nekad" när jag ska publicera det jag skrivit tillslut blev jag galen så jag gav upp helt enkelt. Tro inte att det är över där! Imorse fungerade det att spela alldeles utmärkt och jag kunde spela lite, gjorde bara hästsköttsel för tänkte spela lite på kvällen för det var lite att göra idag, gjorde några tävlingar nu på kvällen och allt var frid och fröjd, plöttsligt förs bilden när jag skulle börja ett lopp, skärmen blev svart sen blå med en massa text som jag fattade 0 över så där satt jag som ett frågetecken och fattade inte vad som hände (gör fortfarande inte det), Sen kom det tillbaka men den startade om men fy vad segt det gick! Det tog ett tag för datorn att komma tillbaka, sen kom det ett meddelande om att Windows hade typ ckraschat (vet inte hur det stavas) men hade reparerat sig typ efter en oväntad nerstängning men då ville ju inte spelet starta när jag öppnar det, det bara snurar, snurar och snurar lite till och lite till och så kommer det en liten text "Star Stable Online Not Responding" så jag gav helt enkelt upp. Så jag fick nöja mig med att bara göra sköttseln idag. Jag hoppas på mer tur i morgon för vill verkligen spela nu, har ett stort spelbehov nu!! Aja, jag hoppas ni haft en bättre tur när det gäller datorer idag. ^^
// Trött Filipa
 
Filipa & Mew
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress