Filipa Dragonvalley

Men snälla nån!
Det här är att gå lite till överdrift! Vi får tydligen inte säga vad vi tycker för det kan tydligen kränka någon. Visst ska det vara bra stämning i chatten men att vi inte får t.ex. säga att vi inte gillar hundar för det kan kränka någon är väl ändå att gå lite för långt!! Någon måtta får det väl ändå vara! Man måste få uttrycka sig och säga vad man inte gillar och vad man gillar! Detta var helt onödigt enligt min mening.
Jag skrev "varför får man inte säga vad man tycker", ja något åt det hållet och så får jag svaret från moderatorn: "Det är onödigt att säga elaka saker när någon annan är glad. Det är vanligt hyfs". Det var någon som skrev något att jag sa något och jag svarade: "Jag sa inget, jag bara undrar.^^" För att jag frågade.
Att säga att man inte gillar hundar är inte att vara elak mot någon, så det var fel av moderatorn att säga att man är elak för att man inte gillar hundar i det här fallet och tyckte att man ska hålla det för sig själv. Jag gillar hundar men föredrar katter då dom är mer självständiga och klarar sig själv. Att vara elak är när man säger att någon har fula kläder eller fult hår eller något personligt, det är inte något kränkande alls i den här konversationen när det handlade om att inte gilla och gilla hundar.
Någon måtta får det ändå vara!!!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress