Filipa Dragonvalley

Lite knas vart det här
 
Ja, det var ju så klart att det inte skulle bli såhär tokigt med våran karaktär. Hon ser verkligen inte klok ut, ser ut som om hon fått något innanför tröjan eller att någon kittlar henne under hakan.
Det är faktiskt lite saker som jag tycker blev bätte men vissa saker inte vart så bra.
 
  • Ja, halsen vart ju lite för kort. Det var rätt tänk att korta den lite men tror det blev lite för mycket dom tog bort.
  • Ögonen, ja dom vart faktiskt inte så tokiga, trodde dom skulle vara mycket större. Dom är faktiskt fina, finare än på bilden vi fick se på sso´s fb sida.
  • Axlarna skulle behöva få en lite mera lutning annars är det jätte bra.
  • Gångstilen är ju rätt fräck, hon ser mer självsäker ut och har en mer rak rygg, det gillar jag.
  • Däremot springandet, det kommer nog ta ett tag att vänja mig vid den stilen. Tyckte först att hon sprang som en struts, ser lite bättre ut nu men det är väl för att jag börjar vänja mig.
  • När hästen tegrar så ser hon så stel ut, hade faktiskt velat att dom inte ändrade på det.
  • När hästen hoppar ser det faktiskt bättre ut nu, hon är mer följsam och ser mer avspänd ut.
  • När hon sitter på hästen så har hon fått en mer såkallad stolsits, som om att hon skulle sitta på en stol, skulle behöva ha rakare ben och dra tillbaka hälen lite.
  • Rörelserna när hon står har dom ändrat på och det ser mycket bra ut. Hon ser avslappnad ut även där.
Bara dom fixar halsen så tror jag att allt annat kommer att se bättre ut, vilket det är dom kommer att göra. Får se på onsdag om dom fixat något.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress