Filipa Dragonvalley

Bra eller dåligt?
Det här med att man ska ställa klockan fram och tillbaka är tydligen inte så hälsosamt har jag hört och det kan ju faktiskt stämma. Jag blir fruktansvärt trött, speciellt på våren eftersom man drar fram klockan en timme. Har faktiskt inte orkat spela något idag på grund av att jag är så förbenat trött på grund av att klockan har ställts fram en timme. Vad tycker ni, är det en bra grej att hålla på att ställa om klockan på det här sättet? Ska försöka logga in i morgon. Just det, hur är det nu, vad var det man fick av den lilla pysslingen förra året regnbågen kom?? Skulle vara jätte tacksam om ni kunde berätta vad det man fick förra året. Regnbågen kommer ju att försvinna på onsdag vilket är rätt skönt för jag har så mycket mat till mina hästar att det kommer att räcka i ett år, det är förvisso väldigt bra för då behöver jag inte tänka på att behöva köpa mat, haha. Cx Det ska bli intressant att se om jag får något nätverksfel sen när den är borta, jag tror att det är det som gjort det men som sagt, får se.
Snart ska jag sätrta igång med levlandet, regnabågen har ju tagit upp all tid så har inte riktigt känt för att levla så det ska sättas igång igen.
Tror modevisningen och det också kommer att försvinna på onsdag och hästmarknaden kommer att försivinna och komma tillbaka nästa vecka igen som vanligt. Är lite osäker men jag tror inte att det kommer komma något speciellt eftersom vi har haft regnbågen i två veckor och modevecka en vecka, man vet aldrig men jag tror inte det.
Jag gillar det här planet som flyger runt över Jorvik, det känns som om att det skulle kunna tillhöra ett uppdrag som kommer att komma någon gång i framtiden, det är bara vad jag tror och hoppas på Den flyger i olika höjder beroende på vart man är någon stans, t.ex. här där jag står så flyger den otroligt lågt och det är en väldigt rolig detalj. :)
 
Filipa & Lunala
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress