Filipa Dragonvalley

Inga handskar
Såg inte det tidigare, visste inte att vi mu kan dra handskarna till ryggsäcken/garderoben och vara utan handskar. Det är väldigt många som har önskat sig detta och så klart har jag också gjort det för det är så svårt att hitta handskar som passar till resten av kläderna, super kul! Antingen har jag missat det helt och hållet att dom skrivit det i nyheterna eller så är det något som SSO teamet hade tänkt låta oss få upptäcka det själva.
Jag är så trött på allt lagg så jag har bara inte orkat logga in idag, får se om jag gör det i morgon.
Idag har det varit fullt upp, vilket kommer att vara ända fram till 9:e juli men jag har en känsla av att det kommer att vara full rulle i helgen och att det kommer att bli kaos i butiken, vi får se.
Något annat som vi får se med är när jag kommer att kunna spela igen, det kan ta hur lång tid som helst. Har hört att SSO tar bort konton om kontot inte är aktivt, skickade ett mail till dom idag och förklarat hur läget är och att jag inte vet när jag kommer att kunna spela igen.
Har så mycket uppdrag att göra, är så sjukt taggad att få göra huvuduppdraget, som man brukar säga: den som vätar på något gott väntar aldrig för länge.
 
Filipa & Ponyta
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress