Filipa Dragonvalley

Hoppas på fullblodsarab
Det är många som tror att det är en uppdatering av Araberna vilket jag också hoppas på. Såg också att en ras som jag innerst inne hoppas på aldrig komma till spelet och det är Tenessewalking horse men som några vill ha, fattar inte varför man vill ha en ras som blir plågad för att gå på ett "fint" sätt, jag kommer inte att länka någon video för det är alldeles för fruktansvärt att se vad dom gör mot hästarna. Kan säga så här, om vi skulle gör så som dom gör i USA mot en hästras här i sverige så skulle vi få både djurförbud, säkert fängelse och säkert böta en massa pengar. Vet att Obama fick stopp på det här men fick reda på att Trupm har avbrutit så plågeriet mot hästarna fortsätter. Men vilket fall som hels så hoppas jag på att SSO inte kommer attsläppa den rasen i spelet vilket skulle göra mig så sjukt ledsen om dom gjorde.
Hoppas, hoppas, hoppas att det är en uppdatering av Araben!!
 
Star Stables foto.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress