Filipa Dragonvalley

Det var som jag trodde
Det var som jag trodde. I början kändes det som att jag aldrig skulle vänja mig vid dom nya vinklarna men har faktiskt inte tänkt så mycket på det, tycker det är väldigt skönt att man nu kan se vart man springer för innan fastnade kameran så jag inte såg vart jag var på väg efter att jag hoppat över något hinder och var tvugen att vrida med musen vilket gjorde att jag inte har levlat så mycket på sista tiden men nu har jag levlat en hel del och börjar tycka om dom nya kontrollerna mer och mer. Så skönt att kunna se vart man är på väg och inte springa in i något som ett träd t.ex. I morgon är Affe i level 15 så får se vem som kommer att få föja med runt om i jorvik och komma upp i högre level. Det är alltid lika svårt att välja ny häst.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress