Filipa Dragonvalley

Tuff dag
Idag har det hänt en hel del. Dels så kom min faster hem till oss igår och sov över till idag, under förmiddagen kom det några familjer till butiken och efter lunchen, ja det blev en väldigt sen lunch så åkte faster och jag och pappa skulle iväg på ett ärende, när vi kom hem så möblerade vi om i stallet och lastade ur bilen och släpkärran. Kan säga att jag är helt slut efter denna dag. Det blev inte så mycket spelande men hann spela lite på morgonen.
 
Är så nyfiken på vad det kan vara som kommer framöver, jag vill ju helst att starthästen ska ha kvar sitt utseende för jag gillar gammla modellen, det som jag hoppas på är att dom uppdaterar rasen som dom har gjort med tidigare raser och att den nya modellen av Jorvikiska Varmblodet ska ha den där typiska traven som dom har när dom tävlar i trav. Vi får helt enkelt se vad det är.
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress