Filipa Dragonvalley

Nytt inte alltid kul
Jag tycker inte alltid att nytt är så kul. Nu har SSO Teamet ändrat Bobcats Vildmarkslopp så den är kortare vilket jag inte tycket var så kul för jag gillade den som den var. Anledningen är för att dom nya spelarna tyckte den var för lång vilket jag inte riktigt kan förstå, det enda man behöver göra är att springa rakt fram, man behöver inte hoppa om man inte vill och det finns ju typ inget att hoppa över. Så nu springer man rakt fram istället för till höger. Men en grej som är bra att dom tog dit, den är där hela tiden och det är att dom fixade ett staket så man inte ramar ner för stupet, vilket jag gjorde typ hela tiden i början, hehe. Men det var en jätte bra grej.
 
 
Nu behöver man inte oroa sig över att man ska ramla ner.
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress