Filipa Dragonvalley

Snurr snurr snurr
Ni som följer mig på Instagram vet att jag inte kan spela.
Det är för att datorns fläktar börjar gå i en sån hög fart att det låter som om hela datorn ska explodera och så fryser datorn allt så det inte går att göra något, har fått starta om datorn och stuntat i och spela helt enkelt för det känns helt meningslöst att hålla på efterom måste starta om varje gång det händer.
Har inte lyckats göra något av de nya uppdragen men hoppas på att kunna göra dem snart!!
Är jätte taggad att få komma in till Mistfall, det lilla jag sett ser området helt magiskt ut.
Alla eldflugor som flyger runt i skogen om nätterna,
Alla fjärilar som flyger runt i skogen,
Fågellivet som man längtat efter äntligen är här.
Ja, området är helt makalöst vackert.
Ska bli jätte spännande och se hur hemstallet ser ut och hur byn ser ut. Det ska tydligen vara någon ny frisyr som kommit, undra hur den ser ut. Det är ju jätte kul att det har kommit örhängen, en väldigt rolig överraskning må jag säga.
Det har kommit två nya servrar så det skulle vara lättare att komma in men det gick tydligen inte så bra.
Håller tummarna på att jag kan utforska området i helgen!
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress