Filipa Dragonvalley

Tävlingar och jobb
Då var helgens jobb avklarad, det har varit jätte kul att få träffa så mycket olika människor. Det jag har gjort är att stå på marknad och sålt saker, det har varit super kul, vädret har dock vait lite konstigt för det har varit varmt och kallt om vart annat, i solen har det varit jätte varmt och i skuggan har det varit kallt så det var lite svårt att veta vad jag skulle ha på mig. Det har inte varit någon tid över till att spela och så men så är det när det är mycket att göra plötsligt, har dock spelat på morgonen men det har inte varit så jätte länge men nu blir det mer spelande om min dator, eller datorn startar men skärmen är konstig så den startar inte ibland och så är det internet som bara fungerar på morgonen, men jag hoppas att jag ska kunna spela lite på mornarna iallafall.
 
Om jag har förstått det rätt så är det så att Hannoveranartävlingen är tillgänlig till nu på onsdag men han kommer att komma tillbaka men då med en annan tävling eller om det är samma hoppbana men iallafall så är det nog så att han kommer att ha en tävlig för varje ras, en ras åt gången. Funderade lite på islandshästarna, dom har ju redan en egen tävling så tror inte det kommer att vara för dom eller så kommer det att vara det, vem vet.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress