Filipa Dragonvalley

Drake 🐉
Ni vet att jag Ă€lskar drakar, det Ă€r nog svĂ„rt att inte se eftersom jag heter Dragonvalley. 😉 
Men iaf, den hĂ€r ritade jag pĂ„ min vĂ€gg i mitt sovrum, seriöst pĂ„ en VÄGG! Jag tĂ€nkte sjĂ€lvklart inte pĂ„ att vi skulle flytta nĂ„gonsin eftersom det var bra dĂ€r jag har bott i typ 16 Ă„r, men sĂ„ kom den dagen dĂ„ vi började leta hus och kĂ€nde att vi kunde bara inte vara kvar dĂ€r för mamma och jag började kĂ€nna att vi inte mĂ„dde sĂ„ bra mentalt eftersom Stockholm Ă€r en stad som bestĂ„r av stress och det klarar vi inte av. Men iaf, dĂ„ började jag tĂ€nka lite och kom pĂ„ att jag hade ju ritat den hĂ€r draken pĂ„ vĂ€ggen och ville ta med den. SjĂ€lvklart gick det inte eftersom vi skulle vara tvugna att skĂ€ra ut en del av vĂ€ggen sĂ„ den fick vara kvar. Vet inte vad som hĂ€nt med den nu, jag hoppas innerligt att den inte Ă€r övermĂ„lad! 
Den Àr inte liten, storleken pÄ den Àr:
FrÄn benets början till till den lÀngsta vingens klo spets Àr den 1 meter. Den Àr alltsÄ 1 meter hög.
FrÄn mitten av svansen till vingens mittersta klo Àr den 1 meter och 30 centimeter. Den Àr alltsÄ 1 meter och 30 centimeter bred.
Den hÀr ritade jag 12/11-2008 sÄ det Àr ett antal Är sedan.
 
Akar
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress