Filipa Dragonvalley

Woopwoop!
Jag är så taggad som man bara kan bli. Jag vet inte varför men jag har drömt om det här stallet i två nätter nu. Har vaknat på morgonen och tänkt "vad va nu detta?"
Det stod på SSO´s Instagram att denna uppdatering kommer att ta mycket längre tid än vanligt och det var ju faktiskt väntat, jag mena, dom ska ju BYTA stall och det stall som vi sett i videorna så kan man ju förstå hur lång tid det har tagit för dom att skapa detta och hur lång tid uppdateringen kommer att ta.
Kommer faktiskt inte ihåg vad det var för uppdatering men det var för evigheter sen som det tog en evighet. Tror dom började typ kl.07 på morgonen och var klara typ kl. 22 på kvällen.
Får se när vi kan logga in igen.
 
På den här bilden ser man en namnskylt, det innebär att alla boxar kommer ha namnskyltar och den häst som står i boxen kommer ha sitt namn på den, hur coolt är inte det!? Jag är extermt nyfiken på vad som finns bakom dom vå dörrarna (under luckorna).
 
 
Tips med Tobbe:
 
Vi hörs sen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress