Filipa Dragonvalley

Onsdag
Jaha, då är det onsdag uppdatering igen i sin vanliga ordning.
Själv hoppas jag på något uppdrag. Det finns 4 olika uppdrag som har fortsättning men som ännu inte har fått en fortsättning på. T.ex. med vildhästarna, vad hände med det? Och han i bunkern? Eller uppdrag med Lisa, Alex och Linda.
Något som jag verkligen längtar efter är när vi får hitta/rädda Anne, att få komma in i pandoria. Jag har ju spelat (har alla 4 spelen) Starshine Legacy episod 3 då man ska rädda Concorde från Pandoria och det är ett så sjukt häftigt ställe, jag kommer bli mållös när det kommer till SSO i den grafiken som är där.
Och vad har hänt med Tim Hooper? Det är ju han som brukade hänga nere på Fort Pintas strand med olika aktiviteter. Hoppas han kommer tillbaka för jag tycker han är en hel grym snubbe!
Vad hoppas ni på att det ska komma?
 
Fick flyga lite i morse.
Filipa & Spirit
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress