Filipa Dragonvalley

Puhh!
Bloggen har fått stå stilla under helgen p.g.a att jag har jobbat. Har nälmligen stått på en marknad och sålt en massa saker. Var uppe ca kl 05 i lördags för jag ville hinna med andrea saker innan vi skulle iväg. Kom hem ca18.30 på em/kvällen, efter att ha stått och sålt en massa saker i 9 timmar och 30 minuter så blev man ganska så slutkörd. Igår vart det samma sak, upp tidigt och kom hem ca 18.30 då också. Det är alltid så att tröttheten kommer dagen efter, så är det iallafall för mig. Är väldigt övertrött och fumlig idag, måndagar brukar vara sånna men idag är det lite extra, sov inte alls bra inatt heller så det gör väl sitt lilla också.
 
Tänkte jag skulle presentera mina nykomlingar till familjen Dragonvalley!
 
Detta är Silverboy. Tyckte det passade så bra för han har ju nästan som silverfärg. Han ser ut som en valack/hingst så därför fick det bli en boy.
Filipa & Silverboy
 
Denna häst fick namnet Cinnamonpearl. Det passade henne så bra med tanken på färgen. Varför jag säger hon är för att hon ser ut som ett sto.
Filipa & Cinnamonpearl
 
Och här har vi Darkmother. Jag har en Darkmagick och en Darkwings så då fick hon komma med i det gänget eftersom hon är mörkgrå. Hon ser också ut som ett sto tycker jag så därför fick hon det namnet.
Filipa & Darkmother
 
Hoppas ni har haft en lugnare helg än vad jag hafrt! ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress